七月佳視(Part 2)


丁櫻:晚上六點鐘大眼妹帶住隻狗Bobby,共資阿Boddy跑出街,望見我地快高長大,勤力發奮人精乖,大食懶,大食懶,比阿媽打到大,努力讀書,努力讀書,人人話我乖! 李通明:Hi!我係李通明,又係「大眼妹」,我同Boddy到時會為各位小朋友介紹好多節目嫁,好似《百壓星》、《世界偉人卡通》、《太空魯賓遜》、同埋《動物樂園》添,好得意,好好睇嫁。 星期一至五晚上七點五十五分。 婚變之謎(李隆基演唱): 若係誤解愛情,愛情係你負累。雙方關係,情義你心寄取。雙方關係一旦動搖,未知道恨誰, 又有親情揚逸,倫理動人既《父女情深》 父女情深( 演唱): 過去,佢最鍾好意講下過去。最鍾意講我四歲,佢已經我落水。對佢我知他心裡寂寞,話我知佢現時幾十歲。過去他用他所有力量,育我哺我成人, 丁櫻:重有乜野節目呀! 楊廣培:叫做《妹妹大曬》 尹芳玲:妹妹緊係大曬啦!鬼叫的哥哥個個都冇厘勇氣咩!聽下啦! 《妹妹大曬》(黃韻詩演唱) 妹妹大曬!自細比佢威曬!大細都要捱,隨時任佢大聲,最惡係佢,真冇解,幾個大哥比佢氣壞,個個望佢一早去左街,個個望佢嫁得快! 楊廣培:我屋企都有個妹妹呀,佢就真係大曬。 但係有的男仔都好有勇氣,好似《一飛衝天》既男主角。 楊廣培:知!《煮飯公》劉國成就真係點止煮飯,埋仔佢老婆係李麗麗,有個咁既老公尹芳玲:真係三生有幸囉! 盧國雄:各位朋友,我係盧國雄,我吳識得仔、又吳識得煮飯,不過我會為你主持「世界遊戲大觀」,帶你去世界各地玩遊戲,有的仲係你未曾聽過又未曾見過既。總言之呢呢個節目各位開開心心,成個人都輕鬆曬,到時記得收睇。 佳視開左間飛髮鋪,個名叫做:「美麗屋」 尹芳玲:老闆就係劉一帆:「咪就係我劉一帆囉!我而家轉左行飛髮呀。你知啦,我最鍾意認叻,仲係一家之主添。」 黃韻詩:「一家咩話?!各位!你地千祈吳好聽佢講呀

15 則迴響於《七月佳視(Part 2)

  1. 當然,那些領導全民的必須是社會上的菁英,並有使命感才能成功。北平共匪本是一群空上不勞而獲的奴才;「老懵」董本來是個敗家仔;「當奴憎」則是個只為打工的擦鞋仔,由這幫妖孽當權,人民自然遭殃!

  2. ?!爭取飯碗罷了!一個地方越「民主」;人民就城窮困。由於大部分人民都是無知識的刁民,所以最好還是由小部分有識之士領導,才能達到全民皆富的國度。當年,南天皇陳濟棠時代的廣州;兩蔣時代的臺灣;自金文泰至彭定康時代的殖民地香港皆是代表。

  3. 錄音帶內容可謂多彩多姿,裏面有你喜愛的藝員的親切談話。整個錄音製作由推廣部精心籌劃負責。
    由於是項錄音帶派送計劃龐大,佳視特地派出百多位職藝員協助這次宣傳活動,每一位職藝員為了宣傳新節目,不惜在百忙之中抽出時間,參加此項活動,精神可嘉。
    十多萬盒的錄音帶,送完即止,閣下如欲取得一份免費的禮物,請於上述時間到各渡輪碼頭索取,先到先得。

  4. 佳視週刊 148期 中華民國67年(1978年)6月28日(星期三) 出版 Page 96
    CTV’s July 78 七月佳視之聲
    動用百多位職藝員在各大碼頭免費派錄音帶
    十多萬盒的錄音帶,將會依照「七月佳視」的宣傳計劃,派送給廣大市民。
    是項錄音帶派送計劃,由中華民國67年(1978年)6月30日(星期五) 下午3時開始,在油地小輪公司港內線碼頭,派送給每一位乘客。

發表迴響

你的電子郵件位址並不會被公開。 必要欄位標記為 *